Post og arkivrutiner (kortversjon)

 

  • Inngående post:Alle saker som skal behandlast, besvarest eller som inngår i ein sak skal journalførast av arkivet.
  • Arkivet setter på riktig arkivkode og ev. unntatt offentlegheit. Her har saksbehandlar og eit ansvar.
  • E-post skal behandlast som anna post. Saksbehandlar har her særlig ansvar for at slik post blir journalført, og 1 eks. blir sendt arkivet.
  • Arkivet treng bare 1 kopi av inngåande skriv.
  • Utgåande brev:Alle utgåande brev skal leverest til arkivet i 2 eksemplar.

(1 eks. til kopibok og 1 eks. til saksmappe).

Husk å underteikne med blå penn.

  • Delegerte saker, særutskrift m.m.:
  • Lever 2 eks. til arkiv. 1 med originalt stempel og underskrift.

(1 eks. til protokoll og 1 på saksmappe).

Huskeregler:

  • Husk at arkivet skal ha originalen – ikkje kopien av inngåande brev.
  • Husk at det er ”saken” som skal angi arkivkode, ikkje dei enkelte dokument.
  • Husk å samle alle skriv/brev i same sak – ikkje lag ny sak for kvart brev.
  • Husk å sett F når du er ferdig med et utgåande brev i WebSak.
  • Husk å avskrive inngåande journalpost. (BU, TE osv)
  • Husk å gi arkivet beskjed når vi skal avslutte saker
  • Husk at offentleg postjournal blir lagt ut på heimesida vår (3 dagar etter journaldato).
  • Husk å bruke ”kurvene” aktivt i WebSak for dine saker. Det er nyttig.
  • Husk viss du sluttar i kommunen – rydd opp i sakene dine!!

Greitt å vite:

  • Viss personnamn står for firmanamn skal det leverast uopna til adressaten. Viss det skulle vise seg å være post til kommunen, må saksbehandlar straks levere brevet til arkivet for journalføring
  • Anbod skal ikkje opnast, men konvolutten stemplast med dagens dato og klokkeslett. Når anboda er opna skal de leverast arkivet for journalføring.
  • Arkivbegrensning (saker som ikkje skal journalførast eller arkiverast):Anna mangfoldiggjort og allment tilgjengelig materiale*
  • Blankettar som ikkje er utfylt
  • Fakturaer
  • Forespørsel om informasjonsmateriale så lenge disse ikkje krevjar svar
  • Ikkje arkivverdig e-post
  • Kopier av inngåande brev når originalen er registert frå før
  • Kursinnbyding, påmeldingar, invitasjon*
  • Melding om adresseforandring
  • Meldingar til lønningskontoret, lønnsmeldingar / eigenmeldingar osv.
  • Møteinnkalling, møtereferat, særutskrift frå andre*
  • Post til arbeidstakerorganisasjoner
  • Reklame
  • Rundskriv frå andre*
  • Skriv til generell informasjon med kortvarig verdi
  • Trykksaker frå andre*
  • Årsmeldingar, rapporter, utredningar, statistikk osv. frå andre*

* Det er utgivar som har oppbevaringsansvar. Brukast rapportane i saksbehandling, kan vi ta kopi av førstesida, leggje den på sak og sette rapporten i bibliotekhylle eller liknande.

  • Restanselister skal sendes ut 4 gangar i året. (Begynner frå 01.01.2012).

Sakstatus:

R - Reservert av saksbehandlar

B - Under behandling

A - Avslutta (sperra for alle nyregistringar)

X - Saken er unntatt frå prosessstyring ( ingen oppfølging)

U - Saken utgår

Journalstatus:

J - Journalført eller kontrollert av arkivtenesta

M - Midlertidig journalført av arkivtenesta

S - Registrert i fyste hand eller ajourført av saksbehandlar eller leiar

R - Reservert av saksbehandlar

F - Ferdig frå saksbehandlar eller leiar, klar for ekspedering

U - Journalposten utgår

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.